من آدم برگشت به صمیمیت های از دست رفته نیستم.

من آدم برگشت به صمیمیت های از دست رفته نیستم.
از چشم افتاده را میلِ دیدار دوباره نیست..!
دیدگاه ها (۰)

این رفیقاخیلی خوبن.

من:😂

بله بله

روزتون مبارک خوشگلا🤍🌠

من ادم برگشــت به صمــیمت های از دست رفتــه نیستم ، از چشم ا...

از چشم افتاده را 👌لایق دیدار دوباره نیست 🇫🇷😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط