چه حکمتی ست در این مردن

چه حکمتی ست در این مردن
در عاشقانه ترین مردن
و مغز را به فضا بردن
و گریه را به خلا بردن
چه حکمتی ست که در اغاز
نگاه من به سرانجام است.....
دیدگاه ها (۱)

نری هیچوقت نری میمیرما:)Kiana

Amirrrrrrrr

واییییییی خیلییییییییی منتظرم قسمت جدیدش بیایایایایادددددد

پارت2

🦚زنـدگی گـاه به اجبار گهی با عشق است 🦜زنـدگی گاه به لبخند و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط