ryhvnvmbkb 79039976

دیدگاه ها (۱)

واقعاً نمیدونم چرا ادامش ندادم

خــــــــستم

♨️ آتش بس از منظر امام خمینی ره اینگونه است.

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ#حرامزاده گنده تر از طاغوت نیستی یا از ساواک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط