ذوقی‌که‌برای تولد تاکی دارم واسه هیچکس نداشتم‌..

ذوقی‌که‌برای تولد تاکی دارم واسه هیچکس نداشتم‌..
دیدگاه ها (۱۶)

وایب کدوم آیدل رو میدم (متقابله)

الان چطور باور کنم که ۲۰ سالش شده؟

میدونستین‌من‌خیلی‌تاکی‌رو‌دوست‌دارم؟

ذوقی داشتم برات که هیچکس اون ذوق رو نداشت

ذوقی که برای اشرف داره برای هیچکس نداره☺️🤤. . . . اسم سریال:...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط