💔🙂 ما تو ایرانیم...

💔🙂 ما تو ایرانیم...
دیدگاه ها (۲)

تو با قیافم چکا کردیا💔🥀

هعی

زمانی که فوتبال ارزش نگاه کردن داشت🌚🫱🏻‍🫲🏽

موقعیت : وقتی بین دوتا سیگما تو ویسگون تفرقه میوفته (درحال آ...

حیف که تو ایرانیم 😢

یادمون باشه تا تو ایرانیم اینجوری نخندیم :)

من ایرانیم ولی بعضی ایرانیا شیر تو رگاشون نیست تو ... شونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط