بخدا ایندفعه اپ نشه....

بخدا ایندفعه اپ نشه....
دیدگاه ها (۵۷)

دستشون رو شد😔💔

گایز دیگه وایب اسمارو نمیزارم ، ساری 🌚✨

گایز من پارت چهار وایب اسماتون رو ساختم ولی هرکاری میکنم اپل...

سممممممممممممماین پارت قراره ادیتش فرق داشته باشه باح باح 🤡✨

نتا وصل شده ولی یجوری ضعیفه ادم پشیمون میشه برمیگرده اپ داخل...

بخدا اگه اینبار فرستاده نشه یه بلایی سر خودم میارم_جوننن😍

شاید باورت نشه ولی بخدا دست من نیست از همتون معذرت میخوام 💤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط