چه زیباست
چه زیباست
چشمانی
که فقط مال تو باشد
در عمق نگاهش
تو باشی و فقط عشق تو باشد
چه زیباست
که خاص و تک قلبش تو باشی
تو عاشق چشماش
و او شیفته احساس تو باشد..
🖤❤❤🖤
چشمانی
که فقط مال تو باشد
در عمق نگاهش
تو باشی و فقط عشق تو باشد
چه زیباست
که خاص و تک قلبش تو باشی
تو عاشق چشماش
و او شیفته احساس تو باشد..
🖤❤❤🖤
- ۱.۹k
- ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط