ماه و ستاره:)

ماه و ستاره:)
دیدگاه ها (۳)

اگه منطقی ها منطقی رفتار می کنند پس احساسی ها هم خدان

جیمین جان پسرم ؟😎

بلک پینک💓🖤

پسرممممممممممممممممممممممممممممممم

شما ماه🌚 رو دوست دارید یا ستاره⭐خودم ماه🌚

اگه من ماه بودم دنبال ستاره میگشتی:)

ماه و ستاره ببخشید ولی خال زیر چشمش قشنگ تر🥹😔💘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط