ادم ازنزدیکترین هاش ضربه میخوره ..نمیشکنه،میمیره!!!

گیریم که زدید و بردید.. با دست طبیعت چه خواهی کرد !!!🖤🔥💯
دیدگاه ها (۲)

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

آهنگ کوچه بازاری .. نابی ..🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

دلم اون قدیما رو میخواد..!🖤🔥🥃

لیاقت باشه گرفتاریشم قشنگه ..!🖤🔥💯🥃

از بیکاری میخوام یه اتفاق رو تعریف کنم😑 (حوصله خواندن داری...

این بدن فقط میتونه روی تخت به نمایش گذاشته بشه...موضوع:باهاش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط