هیچکس🙂

هیچکس🙂
دیدگاه ها (۱)

-خوبی؟🧠آره بابا🫀دارم نابود میشم ولی کسی نمی فهمه ،کسی نمی‌فه...

این واقعیه واسم اتفاق افتاده:)

هیچکس نفهمید هیچکس. 🥲💔

هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط