ده آخه چرا نمیری؟چرا نمیری تا بفهمی چی رو از دست دادی؟بزا

ده آخه چرا نمیری؟چرا نمیری تا بفهمی چی رو از دست دادی؟بزار تو هم اندازه ی من حسرت بکشی.😶
دیدگاه ها (۱)

به طرز عجیبی رو این آهنگ قفلی زدم،یکی نجاتم بده😔🤧

کدوم خشگلایی اینو یادشونه؟دستا بالا🥺😩

واییییییییییی

این وایب فوق العاده،چرا همیشه بعد یه غمه زیاده؟

حسرت واقعی رو اون روزی میخوری که میبینی به اندازه ی سن و سال...

اخه این نمره بود دادی،😭پارت بعدی رو از کی بپرسم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط