این دختر از همه خورده...

این دختر از همه خورده...
واسه همین الان مرده:)))
دیدگاه ها (۰)

اما لیلی بی مجنونش...دق میکنه میمیره:)

کی آرزو کرد امشب دلم بگیره..!؟ب آرزوش رسید داره گریم میگیره:...

همینقدر یهویی برم دیگه برنگردم:)

الان رفتی واسه چیو..!؟

کاش الان مرده بودم....

@fatjk.ll.lor من واسه این دختر ممیمرم همه بدونین این دختر دل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط