ته اسم دلبرشه

سنگین ترین  وزنه ای که هیچ وقت نتونستم بلندش کنم  تیکه های قلبم از روی زمین بود💔
دیدگاه ها (۰)

😭😭😭💔

کیا این آهنگو یادشونو

‌تنهایی یعنی مُنتظر پیام یه نفر باشی، ولی بهت پیام نده!🎌🥀‌‌

ولی 𝗧𝗼 شدی کل everyoneمن 🎊🎀S

گوگولی ترین داداش های روی زمین 🍓🍓

زنده باد ستاره های کهکشانی رئال مادرید

تو میگی بهم باور داری ولی زخمامو نادیده میگیری ، تیکه های شک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط