زدی زیر قولت ارسلان

زدی زیر قولت ارسلان
دیدگاه ها (۱)

حی یعنی اردیا برمیگرده

اصکی رفتم اما اوکدقت کنید قراره زیاد چیزای ست ازشون ببینیم

ب ارمی ها بر نخوره هااا

چطورید ؟؟؟؟

دلم برات تنگ شده دیوونه...

زدی زیر همه چیو خراب کردی یهو:)

توئیت اقای راجی مگر به رهبری قول ندادید چرا زیر قولت میزنی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط