‏غرور براي كسي كه دوسش داري،يجور گل به خودته!😉

😂🖤
دیدگاه ها (۰)

ما ک از دل ها رفتیم پس بگذار از یاد ها هم برویم😅🖤

احتیَاج‌ندارِم‌ب‌هیچکَس؛✋🏻😂

‌‏⌝بارها در سیاهی شب گیر افتادم و کسی نفهمید. ࣫͝ ⌞🖤🦋

کاش دلتنگی رو می شد با سیلِ گریه شُست :)🖤🦋

‌غرور برای كسی كه دوسش داری، يجور گل به خوديه.😉#دلانهواژه‌ی ...

.واسه اونی که دوسش داری جنگ راه بنداز غرور واسه ترسو هاست🙂♥️...

https://wisgoon.com/elenasalehi4563

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط