اون جایی که گفتن پاش خیلی گندست ( منحرفان می‌فهمن ) 🗿🤣

اون جایی که گفتن پاش خیلی گندست ( منحرفان می‌فهمن ) 🗿🤣
دیدگاه ها (۷)

کپ سروشمون https://splus.ir/joingroup/AJPzmWsLPJx9u86xD-Kb9A

چه شرایط بدیه 😂🗿

شانسی که ستاره داره قابل وصف نیست

https://eitaa.com/joinchat/3799319357C6b35e13ba4گپ ایتامون ا...

آره منم اینجوریم خودو می گیرم اما می فهمن😂

واقعا فقط آب خور ها می فهمن 🧊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط