خلاصه که تنها خاطره ما جیغ دوستم و خفه شوی من بود

دیدگاه ها (۳)

ما هیچ تر از هیچ پی هیچ دویدیم

من نیم ساعت قبل از امتحان

رفته بودیم خونه دوستم و اون یکی دوستم هم بود.رفته بودیم نقاش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط