وای خدا پاره شدم 😂😂 همون جای که معلم برایش نوشته بود با س

وای خدا پاره شدم 😂😂 همون جای که معلم برایش نوشته بود با سواد باشید بعد اونم نوشته بود اگه من با سواد بودم پشت ننت نیزاشتم 😂😂
الهی تعیونگ عزیزم ❤️☺️😂
دیدگاه ها (۰)

خیلی آهنگش غوغا کرده ☺️❤️😂

دقیقا 😂😂

خودت جوجه آرمی ها رو ببین چقدر کیوته 😂❤️🤗

مافیای من Prt 1ویو ات * عاااممم (خمیازه)، صبح با الارم...

درخواستی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط