من کسی ندارم و این ها تو گوشی من 😂😂

من کسی ندارم و این ها تو گوشی من 😂😂
دیدگاه ها (۱۱)

بچه‌ها رفتم دارم تو اینستا پخش زنده میگرم که دارم خرید میکنم...

.چرا داری گریه میکنی😭💔روی صندلی گوشی روضهعکس و عبا و چفیه تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط