انگلیسی که حامیه فحاشه های ز ز آ هست . پلیسش طاقت و تحمل
انگلیسی که حامیه فحاشه های ز ز آ هست . پلیسش طاقت و تحمل هل دادن سطل زباله به سمت خودش رو نداره. پلیس آمریکا هم که با شاتگان میزنه. توی ایران پلیس و بسیجی تیکه تیکه میکنن آخرش هم آزاد میشن 😁😁😁💃💃💃
- ۱.۲k
- ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط