@erfan2290

بار دگر مرگ از یادم بردم💋💋
دیدگاه ها (۲۹)

@erfan2290

هی میگن چیکارشی ..لامصب بیچاره اش ام

همه جوره هستم تو رو 💋💕

𝒆𝒓𝒇𝒂𝒏

یادم آید..

تازه یادم افتاد آماده مرگ نیستم :) خیلی کارا هست که باید باه...

• .ڪاش دلتنگے هایمان چاره داشت ،قرص داشت ،شربت داشت ،ڪاش نها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط