@mahakurj

@mahakurj
اگر زیبایی آدم بود آن آدم قطعا تو بودی... 🌈
دیدگاه ها (۳)

...

هعیی...

💔

تو هیچوقت تنها نیستی خودم اینجام که فدات بشم💖^_^@mahakurj

زیبایی اگه هنر بود قطعا معروف ترین و زیبا ترین هنر تو بودی ♥...

کلمه [گنگ]اگه ادم می‌بود قطعا هان سوجون میشد😏🤌

زیبایی اگر ادم بود:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط