طنز جدید میگه ایران و اسرائیل فوش کش میکنن همدیگه رو

طنز جدید میگه ایران و اسرائیل فوش کش میکنن همدیگه رو
دیدگاه ها (۱۴)

طنز جدید میگه جنبه فلافل ندادی گوه میخوری نون تو پر میکنی

پیک برای بی جنبه ها

مامان پسره رو شوگر مامی کرده 🤣

وای خدا مردم از خنده

هیچی سلامتی،ایران و آمریکا و امارات دارن همدیگه رو می‌زنن، ا...

دعوای شدید هیراد جاکسین با راسا Hiradjakcn vs rasa

هیچی سلامتی... ایران و آمریکا و امارات دارن همدیگه رو می‌زنن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط