اومدیم زندگی کنیم مثلا تو این دنیا،،😞😞😞

اومدیم زندگی کنیم مثلا تو این دنیا،،😞😞😞
دیدگاه ها (۰)

لعنت به دنیای که ،،،،،،🥀🖤🖤

مرده شور با ناز بشور،،نازکش ندارم🥀🥀🥀🥀🥀🖤🖤

اوس کریم ناموسن کی بغلت میکنه،،که اینقدر آرومی

از قوی بودن نگو برام،،،من دیشب از غصه ترکیدم ،،امروز صبح از ...

روحت رو ارزشمند بشمار

حاجی اومدیم زندگی کنیم!ولی برعکس زندگی مارو کرد😐😅

تو یه زمانی به دنیا اومدیم که هیچی از خوشبختی برامون نمونده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط