roqiaafzail1390 70190284

دیدگاه ها (۲)

میگذره این روزها هم غمی نیست ماهم میخندیم....

اگر باهات قهره اینو بفرست براش...

بدون کی نمی تونی اول اسمشو کامنت کن؟

الان که رفتی غلط بکنی برگردی اتیشی که تو قلبم بود خاموش کردم...

یا امام حسین خودت شفیع همه ی مادران اسمانی باش..🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط