ایکاش چیزی به اسم فضای مجازی وجود نداشت!

ایکاش چیزی به اسم فضای مجازی وجود نداشت!
دیدگاه ها (۱۲)

مونبین ما هنوز بیادتیم:)

من:

...زیبایی:)

🔻 رهبر شهید انقلاب: رهاسازی فضای اینترنت باعث افتخار نیستدشم...

رهبر شهید انقلاب: رهاسازی فضای اینترنت باعث افتخار نیستدشمن ...

خیانت و ذلت شاخ و دم ندارد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط