سلام قشنگام (:
سلام قشنگام (:
اول از همه عید تون مبارککک:)) و با اومدن امسال من تقریبا دو ساله که پاتر هدم و به پاتر هد بودنم افتخار میکنم و بهش ادامه میدم(((:🤍✨
دوم اینکه ببخشید بابت اینکه خیلیییی کم جدیدا فعالیت میکنم یا اصلا نمیکنم
فشار درسام زیاده و سرم به شدت شلوغه
خیلی کم پیش میاد بیکار بشم:)🖤
تابستون بشه کلییی فعالیت میکنم 🙂❤️ همین دیگه ولی مرسی که همینجوری هم ازم حمایت میکنین🥺🤍✨:)
اول از همه عید تون مبارککک:)) و با اومدن امسال من تقریبا دو ساله که پاتر هدم و به پاتر هد بودنم افتخار میکنم و بهش ادامه میدم(((:🤍✨
دوم اینکه ببخشید بابت اینکه خیلیییی کم جدیدا فعالیت میکنم یا اصلا نمیکنم
فشار درسام زیاده و سرم به شدت شلوغه
خیلی کم پیش میاد بیکار بشم:)🖤
تابستون بشه کلییی فعالیت میکنم 🙂❤️ همین دیگه ولی مرسی که همینجوری هم ازم حمایت میکنین🥺🤍✨:)
- ۷.۰k
- ۰۱ فروردین ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط