مردم آزاری 😂👌😍

مردم آزاری 😂👌😍
دیدگاه ها (۱۲)

بستنی فقط این 😍😍😍

ساعت ۳شب؛وقتی هوش مصنوعی رو با سوالای مسخره دیونه کردم 😂

همه محکومیم به غم.فقط آستانه تحمل فرق داره 👌دی ۴۰۴

خدایا کمی بیشتر دقت کن تو براورده کردن مرررسی😂😂😂

اگه خواهر یا برادری داری که اینو بفرست براش سی سی🍋👌🏻👌🏻نه نه ...

حیوان ازاری بده🥱🤝سوال پستمون : حیوان مورد علاقت ؟به دنیای طن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط