🍃اگه داری اینو می‌خونی:

🍃اگه داری اینو می‌خونی:
برات آرزو می‌کنم که بهترین شغل ممکن،یه رابطه ی پایدار،خونه‌ی رویاهات، ماشینی که همیشه ذوقشو داشتی، خبرهای خوب و چیزهایی که داشتی براشون تلاش می‌کردی رو به دست بیاری.
باور کن تو لیاقتش رو داری🍃

#خاصترین
دیدگاه ها (۱)

#خاصترین

#خاصترین

هنوزمهربانی جریان داره...#خاصترین

#خاصترین

تک پارتی از شوگا ات : بسه دیگه شوگا : زنیکه عوضی و طبق معمول...

[درخواستی]"وقتی پریودی و درد داری"ساعت نزدیکای ۱۲نیم شب بود ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط