همدیگرو ول نمیکنیم♥😊

همدیگرو ول نمیکنیم♥😊
دیدگاه ها (۰)

من دوسش داشتم نه تو... 💔

ولینتاین همه اتون مبارک مخصوصا سینگلا 🤣

وقتی رفیقتو پیدا نمیکنی 😁😁

تو حتی بدترین آدم زمینم باشی ما ول نمیکنیم همو تا جفتمون بگا...

ماهم یه روزی به هم می‌رسیم و هیچ وقت هم دیگه رو ول نمیکنیم❤️...

فراموش نمیکنیم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط