بد حسی ولی تهش که قشنگ میشه🥹gh🥺

بد حسی ولی تهش که قشنگ میشه🥹gh🥺
دیدگاه ها (۰)

دخترم این کار با من نکن من بدون تو میمیرم 🥺gh🥺

دخترم این کار با من نکن من بدون تو میمیرم🥺gh🥺

کار هر شب روز من عشقم هر روز بیشتر از دیروز وابستت ترت میشم🥺...

تمام شد رفت حسودا بدونند ما مال هم هستم🙃gh🥺

قشنگ ترین حسی که میشه به یه انسان منتقل کرد عشق نیست، حسِ کا...

یه لحظه که دنیا کند میشه و قلب با عشقت هم آواز میشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط