این کلیپ میتونه در مورد پسرا هم باشه قصد توهین ندارم

دیدگاه ها (۱۱)

یه لایک کنی ممنون میشم

ولی جوری که رید به ایساگی🗣🤟(قصد توهین ندارم)

کمی صبر🤌🏻🔥(قصد توهین به بارسایی ها ندارم)

قصد توهین به کسی رو ندارم خواهشن به خودتون نگیرین🙏😇

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط