یادم نیست:))

واقعا یادم‌ نمیاد چجوری بودم:))..

#اکسو #اکسوال #کیپاپ
دیدگاه ها (۲۹)

دلم براش تنگ شده..

اینم ما..

این فقط چند ثانیه از قدرت اجرای اکسو الکی که نیست اکسو پادشا...

اسمشو شنیده بودم یادم نمیاد اگه میدونین بگین🙏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط