مگر قرار نبود مذاکرات ژنو درباره نقض عهد آمریکا ذیل بند ا
مگر قرار نبود مذاکرات ژنو درباره نقض عهد آمریکا ذیل بند اول تفاهم به خصوص درباره لبنان باشد؟
جیدی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا:
ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان بازگردانند. این یک نقطه عطف بزرگ برای مردم آمریکا است. و اولین گام در خلع سلاح هستهای دائمی و پایان دادن همیشگی به برنامه تسلیحات هستهای در ایران است.
گفتنیاست طبق تفاهم نامه منتشر شده تا وقتی تکلیف پایبندی طرف مقابل به بند اول مشخص نشده؛ صحبت درباره موضوعات دیگر نباید آغاز شود
جیدی ونس، معاون رئیس جمهور آمریکا:
ایرانیها موافقت کردهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی را به کشورشان بازگردانند. این یک نقطه عطف بزرگ برای مردم آمریکا است. و اولین گام در خلع سلاح هستهای دائمی و پایان دادن همیشگی به برنامه تسلیحات هستهای در ایران است.
گفتنیاست طبق تفاهم نامه منتشر شده تا وقتی تکلیف پایبندی طرف مقابل به بند اول مشخص نشده؛ صحبت درباره موضوعات دیگر نباید آغاز شود
- ۳۵۶
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط