اسم سریال: بد و دیوانه

یه زمانی عاشق این سریال بودمم،
البته که بدشو دوست داشتم نه دیوانه رو ، ⁦<⁠(⁠ ̄⁠︶⁠ ̄⁠)⁠>⁩
دیدگاه ها (۰)

این دوتا :»»اسم سریال : بد و دیوانه

بلاخره شروعش کردم خیلی خوبههه ⁦(⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁩

✔️

پیجمم مثل مغزم ،،، آشفته ست ، موضوعاتش هیچ ربطی بهم ندارن :...

اسم سریال: بد و دیوانهbad and crazy

عاشق این دو صحنه بودمم🫠🥹#ایسفادممممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط