منی که ۵ ساله تولد نگرفتم و تا حالا از کسی کادو نگرفتم🗿🚬

منی که ۵ ساله تولد نگرفتم و تا حالا از کسی کادو نگرفتم🗿🚬
حالا همه اوتاکویی ها😁✋🏻
دیدگاه ها (۳)

والا بخدا تکلیف مارو روشن کنید🗿💔

کی واقعا؟!..

هعپ🌚💔:)

تقدیم با جوهر نمک 🗿🍷

و منی که حتی یه بار هم گل هدیه نگرفتم🙂

بهترین کادو تولد برای اژدها:

ستایش و باران

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط