راستشو بخوای من یه روزی با احساس ترین بودم"

راستشو بخوای من یه روزی با احساس ترین بودم"
دیدگاه ها (۰)

آرههههههه

با نظر شما کدوم درسته؟

آره اعصاب خورد کنه😡😡😡

اینجوری

یه روزی با احساس ترین بودم(:

منم یه روزی با احساسات ترین ادم بودم

* یه روزی میفهمی لاکچری ترین چیز دنیافقط یه ذهن آرومه♡*

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط