یعنی من در مقابل بستنی سست عنصر و بدبخت ترین انسان روی کر
یعنی من در مقابل بستنی سست عنصر و بدبخت ترین انسان روی کره زمینم 🙈😋😂
ᥫ᭡
꙳
꙳
꙳
╰┈➤ @fatijoonii જ⁀➴ ♡
#فاطی_جوونی
#عکس_نویس
#متن_گرافی
#ویسگون
#انگیزشی
#دخترونه
#زندگی
#بستنی
ᥫ᭡
꙳
꙳
꙳
╰┈➤ @fatijoonii જ⁀➴ ♡
#فاطی_جوونی
#عکس_نویس
#متن_گرافی
#ویسگون
#انگیزشی
#دخترونه
#زندگی
#بستنی
- ۱.۸k
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط