ندیدم‌ یه‌ محبت‌ خالصآنه...😄🖤

ندیدم‌ یه‌ محبت‌ خالصآنه...😄🖤
دیدگاه ها (۰)

.ادمی که تنهایی رو بلده رو نمیشه تنها گذاشت.

.  ‌- بازار خرابه،ولے تو وجدانتو نفروش :)

.بی تعارف بگم، تمومِ زندگی من چشمایِ توئه🤎

ب‍‌دت‍‌ر از ن‍‌ب‍‌ودن‍‌ش ای‍‌نہ کہ ه‍‌ی‍‌ش‍‌ک‍‌ی ش‍‌ب‍‌ی‍‌ه‍...

موکب‌های خالصانه و ساده کودکان عراقی💔عاشق چنین موکب ها هستم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط