میدونی خیلی حقه...

میدونی خیلی حقه...
ولی کسیو ندارم اینو بهش بگم
دیدگاه ها (۶)

دیشب اینجا کلی بارون اومد و الان هنوز افتاب طلوع نکرده هوا خ...

شط بارون شدید شدهههههاکسیژننننخیس شدمممم

:)

قشنگه

خیلی حقه، حرفی ندارم😂#کلیپ_خفن

داداش بزرگتر ندارم ولی خب این خیلی حقه

به روایت فیلم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط