داره کم کم میشه یکسال که دیگه نمی بینمت .پارسال این

موقع بودی ولی امسال نه. روحت شاد بابا بزرگ
دیدگاه ها (۱۴)

به امید پیروزی تراختور

باز کن درگه .که گدای سحرت برگشته ....

درخواستی

روحت شاد مرد بزرگقوم یهود رو خیلی خوب شناخته بودی

روحت شاد داداش حسین...توبعد بابا خدابیامرز دلخوشیم بودی حالا...

قربون خندهات اقاجان که دیگه نداریمشون روحت شاد بزرگ‌مرد بابا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط