منم خوبم ......!!(اصلا خوب نیستم)

دیدگاه ها (۰)

دیگه از کسی خوسم نمیاد ( اینطوری بهتره)

تو خوب باشی منم خوبم [🫐]

منم که اصلا منحرف نیستم!!!استغفرالله!!!📿📿

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط