نگاهش کن ...

نگاهش کن ...
دیدگاه ها (۰)

باید چشم‌هام رو ببندم و تموم اینهارو فراموش کنم هیونگ؟..

نگاه من همیشه روی توعه!

چشمان ما باهم فرق زیادی داشت دردونه

از هرچیزی که تورو بهم یاداوری میکنه،متنفرم...

این پستو از دست نده تا آخر نگاهش کن😁🤪🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط