این دیگ زیادی غمگین بود...!

این دیگ زیادی غمگین بود...!
دیدگاه ها (۳)

میدونی معنی "عشق" یعنی چی...؟

این بد ...!😄

چیکار کنم امیر حسین ی امشبو جاشو بده ب من...!😄

فهمیدید چیشد...؟

برا سنمون زیادی بود...)#غمگین#کلیپ

حاجی ادیتش زیادی غمگین بود😭😭

این زندگی نمیبینه دیگ مث ما.؛🖤🚷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط