تنهایی رو همه جای زندگیم حس میکنم زندگی کردن برام ارزش ند

تنهایی رو همه جای زندگیم حس میکنم زندگی کردن برام ارزش نداره
شاید باید به زندگیم پایان بدم 🙂
دیدگاه ها (۰)

خستم از زندگی 🙂💔

تولدت مبارک جیمین شییی🤩🥳🥳

تولدت مبارک دلیل زندگیم 🤩😍🥰😚🥳🥳

تولدت مبارک نامجونمممم

حس میکنم تو زندگیم خیلی محمدم.... شاید باورتون نشه ولی من مه...

تنهایی رو دوست دارم ولی بعضی اوقات انقدر حس تنهایی میکنم که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط