و فهمیدم دوستی در این دنیا وجود ندارد

و فهمیدم دوستی در این دنیا وجود ندارد
دیدگاه ها (۰)

بچه ها حتما توجه کنید به حمایت شما نیاز دارم

من چیزی نمیگم خودتون حال کنید

چه جالب...

موزیک با صدای خودم

گاهی وقتا با خودم میگم شاید اگه وجود نداشتم توی اون دنیا خوش...

دوستان من تازه فهمیدم توی این دنیا بدتراز شیطان هم داریم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط