خیلی امتحان کردم ولی نمیشه.😔چون آدمش پیدا نشده.

خیلی امتحان کردم ولی نمیشه.😔چون آدمش پیدا نشده.
مخصوصا کسایی ک صدمه دیدن خوب می‌فهمن حرفمو.
لایک کنن😵 فالوم کن 🥲
دیدگاه ها (۱)

هیچکی تو درس عاشقی پاس نشده.🤣😂قبول دارید؟

فالو و لایک یادت نره 😘

اگه هاتی فالوم کن😁😄

لایکم کن 🤗فالوم کن 😙

برای کسانی که فقط لایک می کنن و میرن ..خو آدم خوب یه ذره نگا...

من قربونتون بشم که انقدر ازم حمایت میکنید مخصوصا از دختر کیت...

ممنون از همتون واقعا خیلی خوشحالم میکنین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط