من بدبخت ساعت هشت باید امتحان بدم

دیدگاه ها (۲۶)

دقیقا خیلی رو مخه

چقدر ویدیو های این پسره سمههههه

یعنی چی امتحان های نهایی دبیرستان افتاده مرداد بعد ما بدبخت ...

بدبخت شدم رفت ، امتحان های ما انلاینههههههه و سختتتتتتت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط