بنام خدایی که شرط دیدارش مرگ است:)🖤🥀

بنام خدایی که شرط دیدارش مرگ است:)🖤🥀
دیدگاه ها (۱)

واستون دابسمش بزارم؟

دل بستن ب آهن همیشه بهتر از انسان ها بوده🩶🤍

پروف عوض شد گممو نکنین😉❤

بی تفاوت باش✞دریا بدون باران نمیمیرد☣

بنام خدایی که تسکین دهندهدردها و آرامش دهنده قلبهاست... خدای...

سلام دوستان صبح بخیر

این آینده کدام بودکه بهترین روزهای عمرم راحرام دیدارش کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط