می گن طرف توی دعوا بشناس .اگر توی دعوا رازت برملا نکرد او

می گن طرف توی دعوا بشناس .اگر توی دعوا رازت برملا نکرد اون بهترین یارت هستش .
دیدگاه ها (۲)

سمی

اسکویشی نرمالو ✨ִֶָ ִֶָ ִֶָ ִֶָ ִֶָ ִֶָ ...

بیا بعد می گن زبان چینی سخته😅 این از اون بدتره🤣🤣

بانو یونا رو میشناسی؟ نه مگه کیه؟!بانو یونا بهترین وکال و به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط